Forum www.suzukigsxr.fora.pl Strona Główna www.suzukigsxr.fora.pl
Forum miłośników SUZUKI GSXR
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Obsługa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.suzukigsxr.fora.pl Strona Główna -> Porady techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rossiustka




Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:29, 01 Sty 2010    Temat postu: Obsługa

Jakie świece ? Jakie filtry ? jaki olej? jaki płyn hamulcowy ? Moto 12.000km (podobno) i 2001r gsxr 750

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bazyl GT




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: Nie 14:02, 03 Sty 2010    Temat postu:

Szybko i na temat. Tylko nie bardzo wiemy o co dokładnie Ci chodzi Wink O ogólny zestaw czy konkretne numery części Wink
To o co pytasz,i tak zależy od preferencji każdego z osobna. Nie ma uniwersalnej recepty tak mi się wydaje... ale jedno co ważne: nie najtańsze. W każdym razie ja mogę podać Ci preferowaną przeze mnie konfigurację jeżeli jakoś Cię to naprowadzi:

1. Świece: odpowiednie dla danego silnika (sprawdzić wg. katalogu - ciepłota jest kluczowa!) Osobiście: Oryginały lub NGK

2. Filtry - bał bym się tylko jakiegoś totalnego "made in Taiwan for no name" - ja albo Hiflofiltro, albo jeśli jest dostępny w dobrej cenie K&N. Teraz jest K&N. Filtr powietrza mam normalny, nie sportowy - uważam, że jest to potrzebne jedynie do jazdy wyczynowej.

3. Olej - dobry pełny syntetyk motocyklowy z pewnego źródła. Teraz mam Motula 7100 - wcześniej nie wiem dokładnie co było, tylko wiem, że Motul. Zauważyłem, że silnik nieco mniej hałasuje, biegi wchodzą bardzo miękko.

4. Płyn może być każdy klasy DOT 4, ważne żeby nie był stary (2 lata maks, bo ciągnie wodę z powietrza). Układ jest przystosowany do nowszych płynów - ja zmieniam na DOT 5.1 z Ferodo (groszowe sprawy). Przy mojej jeździe nie powinienem i tak go zagotować...


Przy tym przebiegu, masz jeszcze sporo jazdy przed sobą, więc zadbaj po prostu o wymianę wszystkiego na czas (możesz skusić się na nieco wcześniejsze wymiany, jeśli jeździsz ostro lub na krótkich dystansach a często np. codziennie do pracy). Myślę, że unikając "okazji" i jakiś nieznanych producentów części nie zrobisz swojemu moto krzywdy.

P.S. Widzę w powitalni, że miałeś "Bandziora" wcześniej - nie jest to oczywiście to samo, ale generalnie jeżeli coś nie zaszkodziło Bandycie, to Gixowi też nie powinno (poprawcie mnie jeśli się mylę!). Pytanie czy miałeś moto tak długo, żeby wypróbować jakieś opcje i konfiguracje.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bazyl GT dnia Nie 14:11, 03 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rossiustka




Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:26, 03 Sty 2010    Temat postu:

banditem przejeździłem pół wakacji, czyli tyle co nic, nadarzyła się okazja jeszcze w sezonie za dobra kase więc go sprzedałem Smile Jesli chodzi o olej to byłem pewien że półsyntetyk będzie odpowiedni.... chociaż z drugiej strony przebieg jest na prawdę nie wielki Smile Dzięki za odpowiedź Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pAq




Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszow

PostWysłany: Czw 13:02, 07 Sty 2010    Temat postu:

dam sobie reke obciaz ze ten przebieg nie jest oryginalny chyba ze moto stal w stodole pod sianem i ktos o nim wogole zapomnial ze go ma. jesli bedziesz wymienial wszystko na czas o zgodnie z parametrami producenta to wystarczy i nie ma znaczenia czy kupisz olej za 151 czy 161zl... takie jest moje zdanie. co do zuzywalnosci i awaryjnosci moto duzo wieksze znaczenie ma styl jazdy - lepiej krecic zawysoko niz zanisko!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.suzukigsxr.fora.pl Strona Główna -> Porady techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin